3bebekanasi Kizlar bugun oglumun 3 gun kontrolu vardi ve dr tsh ve sarilik yuksek dedi de acaba bu tsh yuksekligi nedir tehlikeli midir bileniniz var mi 😔😔😔
3bebekanasi 3bebekanasi carsamba tekrar kan vercez her ikisi icinde ama cok endiselendim ne olabilir ya
tgb37 3bebekanasi kaçtı değeri bizimde topuk kanında çıktı 2 kez yaptılar 12 mi 16 mı neydi değeri sonra en son doğduğu hastanede kan aldılar elinden sıfır olmuştu ben çok korkmuştum ama şükür normale döndü
fluoksetin 3bebekanasi yüksek bir ihtimalle ilerleyen aylarda düzelecektir takip gerekli şu an için sadece. Siz gebelikte tiroid problemi yaşadınız mı? İlaç kullandınız mı?
3bebekanasi egekulk bilmiyorum ki cok korktum internte baktim yenidogan hipotiroidi diyor buda zeka geriligi yapiyomus cok panik oldum ya
civcivi Benim gebelikte çok yüksekti haşimato oldum ilaç kullandım doğumdan sonrada ilaca devam ettim bebeğim çok kusuyordu çocuk doktorum ilaçtan olabilir dedi ilacı bıraktım artık kusmuyor birde bebeğimde yüksek olsa topuk kanında çıkardı heralde
3bebekanasi fluoksetin yok hic oyle bi sorunum da yoktu yani kac kez kan verdim dr hic oyle biseyden bahsetmemisti insallah duzelir cok uzuldum elimde degil ya
tgb37 3bebekanasi Düşer muhtemelen korkmayın içinizi ferah tutun bize doktor bazen böyle olabilir falan demişti takip ediyorlar eğer değer 30 un üzerine çıkarsa ilk üç ay ilaç başlıyorlar ama zannetmem ya düşer bence geçmiş olsun şimdiden🫶
kkaleyna Korkmayın bizimde topuk kanında yüksek çıkmıştı sonra tekrar kan alındı ve düşmüştü. Bu tarz hatalar olabiliyormuş içinizi ferah tutun. Birde bizim sarılığımızda sınırdaydı bol bol emzirdim onuda çabucak atlattık. Çok geçmiş olsun şimdiden
Cicektebenimcicekligunlerde 3bebekanasi Arkadaşımın 2 kızında da var. Çok zeki çocuklar topuk kanında fark edilmesi önlem açısından çok iyi doğduğundan beri ilaç kullandıkları için belirti falan yada akdi bir sağlık sorunu fark etmedik diyordu. Erken başlanan ilaçla zeka geriliği gibi sorunlar engelleniyor. Sizin ki zamanla da düşebilir. Sarılık olduğunda bazen değerler yüksek çıkıyor.
civcivi esraperaonur hayır zaten ilaç vücuduma fazla gelmiş o yüzden doktorum iki ay bırakıyoruz dedi şu an kullanmıyorum kontrollümü de yaptırdım yükselme olmamış çok şükür