1 yaşında rutin göz muayenesi yaptırmak gerekiyor yaptıran ve sorun çıkan var mı
Bizde biraz göz tembelliği var dedi gözün birinde ne demek bilmiyorum çok sorun değil dedi 3 ay sonraya tekrar çağırdı
Göze çok önem veriyorum çünkü 3-4 yaş kimi görsem gözlüklü şu an etrafımda 🙄