Oğlum (2,5 yaş) normalde çişini yaptığı zaman söylerdi ben de bugün başlama kararı aldım ama lazımlığa yapmak istemiyor Tuvalete götürüyorum yapmıyor 3-4 dk sonra altına yapıyor aşırı yoruldum sürekli böyle bu döngü . Nasıl bir yol izlemem lazım perişan oldum 🤦🏻♀️