2bebisannesi_ kızlar bebeğimin 2 ayağının parmakları da arkada orta parmağı böyle Bi durum yaşayan varmi
sleepnessnami 2bebisannesi_ merhaba, üstte kalsın bilgim yok fakat doktorunuz görmedi mi bebeğiniz ayağını . Ay bu arada çok tatlı ayakları var 🩷
2bebisannesi_ sleepnessnami ortapediye yonlendirdiler 2 kez gittik daha küçük bir şey yapılmaz dediler de yaşayan vrmi merak ettim
2bebisannesi_ tugufuk 3 Ay 25 gunluk 1 2 aylıkken de götürdük ortapediye kucuk diyor dahaca biraz büyüsün gelişsin dedi düzelir vs diye
sleepnessnami 2bebisannesi_ anladım bir şey yapılmaz ancak bunun bir nedeni vardır veya bu doğal bir durumdur belki bunu söyleyebilirlerdi ama burada umarım bilgili olan biri varsa sizi rahatlatır🌸
Gul-42 2bebisannesi_ gerek yok dedı doktor yurumesıne engel degıl dedı ılerısı ıcınde engel degıl dedı 4 doktor gordu yanı ayagında corap var suan cıkartmaz gece cekeyım😂
hallooo 2bebisannesi_ kardesimin kizinda vardi ayak serce parmagiyla yanindaki ust ustteydi..doktora gittiler sonra kendiliginden gecti galiba suan 7 yasinda kizi
2bebisannesi_ sleepnessnami Bi sıkıntı olarak görülmedi ya normal kabul ediliyor yani tekrar götüreceğim tabi büyüsün demişti biraz
2bebisannesi_ sleepnessnami bizi yönlendiren doktor alçı ile destekleyebilirler demişti ama daha çok küçük dedi ortapedi doktoru