Pik noktasina geldi artık dayanamiyorum dahiliye 2 hafta sonraya veriyor randevu gönlüm hastane kontrolü olmaktan yanaydı belki bir tetkit ister filan diye bilmiyorum daha evvel giden için doktor neler istiyor neler verip yaptırıyor eşim sağlık ocagida çözer işi diyor şimdi ilk defa gidicem ne yapmalıyım