livanurvealpinannesi61 gozbebegi balık yağı wellcare kullanıyorum. İştah için babybomb kullanıyorum memnunum.
Busraata33 livanurvealpinannesi61 Tadı güzel mi severek içiyor mu çocuğunuz neye benziyor 😊Bende alacağım ama şüpheliyim oğlum içer mi diye
livanurvealpinannesi61 gozbebegi iştah için kullanıyorum ben 3 yıl olacak 2 çocuğuma da kullanıyorum çok güzel iştah açıyor.
26120 livanurvealpinannesi61 bende bugün başladım bu markaya 13 aylık oğlum hergün bir çay kaşığı versem yeterli olur mu eczacı hergün dedi ama bazıları iki günde bir veriyormuş siz nasıl kullandınız
livanurvealpinannesi61 gozbebegi siz bilirsiniz ben sorduğunuz için söyledim. Kullanan herkes çok memnun. Ben instagram yorumlarına bakıp aldım çok güzel iştah açıyor.