Zerinisadem Merhaba kizlar 1yil gecti maalesef hala adet olamadim . Haliyle siskinlik.ve karnimda agrim oluyoe dogumu sezeryanla yaptim benim durumumda olan varmi onerileriniz nelerdir emziriyorum.dr gitim sorun yok dedi ama hala rahatsz olamamktan
Kuzeyguney Zerinisadem benim de bi arkadaşım var 1 yıl olacak o da hala adet olamadı normal doğum yaptı. Doktoruna da sordu normal demiş bir çaresi yok sanırım. :)
yildizcihan Zerinisadem 17 ay biticek lekenme dahi olmadim duzenli emziriyorum. Benimde ara ara sancim oluyo siskinlik yapiyo ama kilo problemim filan yok cok sukur. Keske olsak artik.
Zerinisadem Kuzeyguney aslinda adet sokucu ilaclar var verse dr bize blki iyi gelebilir ama dr gidimce dr bole derse insan yapacak bisy bulamiyor acayip siskinli yapio