parpaaliii HappyKids güzel olur gerçekten 🌸 o mesajlar geldiğinde sanki gerçekten bebeğimden gelmiş gibi sevinip öpesim geliyodu öpemiyodum . Şimdi en azından öpücük yağmuruna tutarız 😂
Misssitare HappyKids hamileyken bazen öyle bi zamanlarda gelirdi ki izleniyor muyum acaba derdim😅 çünkü tam o anki durumla alakalı olurdu çok mutlu olurdum😍
Stardust1 HappyKids Çok isterim 🥰 Happy mom kullanırken aldığım bildirimler beni çok mutlu ederdi 🫶🏻🥰
Atlasligunler HappyKids aa herkes duygulanıp beğeniyormuş bir ben mi odunum acaba 😂😂 çok saçma buluyordum hala da saçma çocuğumuz yanımızda yani bence gerek yok
MadamMommy HappyKids 36. Hafta dogum yapmama rağmen sabah gelen ‘annesinin bitanesi geliyor’ mesajı acayip duygulandırmıştı beni🥹
Birprensannesi____ HappyKids Çok duygulandım hamilelik ayı geldi aklıma çok güzel di lütfen burda da olsuuuunn🤗🥲🫠🌸