Azizbebek Sabahdan beri gogsumun çevresi batıyor biri eliyle sıkıyor sanki sırtım dan bı ağrı vuruyor göğsüme midem çok yanıyor ilcedeyim hemen doktora gidemiyorum acil biseyler anlar mı gitsem hanımlar
Burkiyyy Azizbebek bence git çünkü normal gibi durmuyor . Neden beklersin ki gitsene . Acil de ekg çekerler bakarlar
Sarikuzumalp Azizbebek Kalp krizi belirtisi olabilir Allah korusun. Bi acile gidin bence. Bende 2 haftadır falan sıkışma yaşıyorum. Sol kolum falan ağrıyordu. Ama çok şiddetli olmadı. Randevu aldım hemen. 10 gün sonra gideceğim.
bilgemeva Azizbebek sivilce falan var mı ? Bazen o bölgede sivilce olunca bunlar oluyor. Bende şuan sivilce çıkmış göğsümün yanında ve dediğiniz şeyler oluyor
Burkiyyy Azizbebek geçmiş olsun aynen kardiyoloji ye gitmen daha iyi tabi daha net bir şey öğrenirsin .