Kullananlar ne gibi faydasını gördü? Düzenli olarak balık yiyordu fakat artık mevsimi değil, dondurulmuş da vermek istemiyorum 1 yaşına girdiği zaman doktor vermişti fakat kullanmadım ; çünkü diğer iki doktorumuz 3 yaşında verirsin bu zamanda gerekli değil demişti. 20 aylık olduk Şuan kullanmak istiyorum ama faydasını gören varsa yazabilir mi?