Almila0101 Kızım 13 aylık ne zaman konuşmaya başlar sizce sizin çocuklar ne zaman kaç aylıkken konuşmaya başladık kız erkek olduğunu da belirtirseniz sevinirim Bir de konuşması için neler yaptınız tavsiyelerinizi alabilirim
bisenakillisinzaten Almila0101 2 yaşında başladı. Ondan öncede ikili kelimeleri falan vardı. Ben pek bişey yapmadım hatta öyle çok konuşkan bı aile de değiliz. Okuduğum kitapların fayda ettiğini düşünüyorum. Bide oyun oynarken çok konuşurdum onun dışında pek bişey yapmadım