lAmMelodi Feyekum Resim ata bilirmisiniz?Evet tekse neqativ.Ama silik varsa gebelik ola bilir.Ona dikkat edin.
yavrupotuncek Feyekum adet günüm geldiğinde yaptığım test hala kimsenin görmediği kadar silik bı cizgideydi 4 gün varmış daha zaten gözükmez
lAmMelodi Feyekum https://mutluresim.com/ Burdan resmi indirip linki kopyalayıp ata bilirsiniz🌺Silik yani ince bir çizgi varsa.
Setenay10 Feyekum 4 güm kala çıkmadı sonra bende demekki hamile değilim dedim siz gibi sonra regl 1 gün gecikti dalgasına yaptım pozitif çıktı