Dilekkkkkkkkk ben 9 aylıkken bırakmıştım hem ek gıda surecindeydik hemde yürümeye başlamıştı o konuda sıkıntı olmadı kayınvalidem güzel bakıyor en korktuğum şey tamamen kayınvalidem alışma durumuydu evet bir dönem oldu ama anne kavramını kafasında oturttuktan sonra bana geri döndü bazı kuralların oldu kesinlikle evinden başka yerde kalmasına asla.izin vermedim ne olursa olsun akşamları aldik evinde uyudu uyuyana kadar beraber oynadık olumsuz olan yanları çocuk anneyi çok özlediği icin uyku sorunu oluyor kızım 2 yaşında geceleri ¾ kez.kalkip beni kontrol ediyor onun dışında siz ne söylerseniz söyleyin büyükler kendi bildiğini yapıyor hatta kayınvalidem ileri gidip anne pozisyon girmeye çalıştı izin vermedim baya problem yaşadık hala yasiyoruz ama olumlu yönü ise hem maddi açıdan güzel oluyor hemde anne sosyallesiyor kendine zaman kaliyor açıkçası ben kızımın geleceği için uğraşıyorum şuan en zorlandığım şey gece sürekli kalkması uyku problemi onun dışında gerisini tolere ediyoruz ..asıl zoru bence daha küçük yaşta bırakma durumu işyerindeki arkadaşım 4 aylıkken dönmüştü asla adapte olamadı cocuguda olamadı işten ayrıldı ilk etapta ozlersiniz pişmanlık duygusu olur ama zamanla kendinize zaman ayirdiginiz için sizde mutlu olup devam ediyorsunuz