Busramustafa 3 aylık bebegım sadece emziriyorum kulak enfeksıyonundan dolayı antibiyotık kullandm tekarladı tekrar kullandım suan gene tekrarladı doktor tekrar kullanmam gerektigini söylüyor ama korkuyorum bebegime bi zarar verır artık diye😔