Merhaba sevgili anneler, oğlum bu pazar yaşına girecek. Geçen hafta bexsero aşısı yaptırdık ve ertesi gün hafif ateşlendi calpolle kontrol altına aldım keyfi hemen yerine geldi. Güzel bir beslenme düzeni olduğu halde 3-4 gündür müthiş iştahsız. Sabahları yumurta yediremiyorum adeta çığlık kıyamet. Akşamları sadece çorba içmek istiyor. Öğlense yoğurt ve biraz meyveye açıyor ağzını sadece. Normal midir sizce? Sanırım 55. Hafta atağına da girdi, köpek dişlerini mi çıkaracak acaba onlar da hafif şiş gibi. O yemedikçe ben aç kalıyorum sanki çok üzülüyorum