8 aylık bebeğim 3 gündür ateşi düşmüyo acilede götürdüm verilen ilaçların dozunu yükseltin dediler dün 40 olunca ateşi tekrar götürdüm bi şurup verdiler 30 dk bekledim düştü ateşi 2 3 saat sonra yine yükseldi antibiyotik ateş düşürücü veriyorum ılık duş aldırıyorum en fazla 38.1 düşüyo 39 civarına tekrar yükseliyo tekrar acile götürdüm 7 gün antibiyotik kullan o süre içinde ateşi çıkar dediler ama çocuk hiç bişey yemiyo fikri olan bu durumu yaşayan var mı