Safinazzzz Kızlar selam. Oğlum 19 aylık memeye aşırı düştü bu ara sürekli emmek istiyor. Aslında 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum ama bilmiyorum. Aynı zamanda tuvalete alıştırma fikri de var aklımda. Sizce önce hangisi var mı tavsiyeleriniz
Selmabebesiyle Tuvalet eğitimi zaten o hazır olunca öğrenecek er geç . Erkenden öğrense de geç öğrense de çok kayıp yoktur . Ama emzirme anne sütü bağışıklık açısından bence 2 yaşa kadar güzelce emzirin . Sonrası da tuvalet eğitimi çocuk hazır olunca başlarsınız