Kızlaarr lütfen yardım edin çıldırcam artık. 3 buçuk yaşında bir oğlum var henüz konuşamıyor terapi alıyoruz gelişme var başka sorunumuz yok çok şükür. Ama ısrarla bezi bıraktıramadım. klozetten çok korkuyor oturmuyor lazımlığa da yapmıyor. Normal tuvalete giriyor ama yarım saatte beklesem asla çişini yapmıyor. Gece bezi kuru kalkıyor sabah götürüyorum tuvalete inat edip yapmıyor çişini çıkarıp bez bağlıyorum ona hemen bırakıyor. Ne olur bana bi akıl verin ne yapacağım 😭😭