Herkese merhaba
Bebeğim 15 aylık.
Şu an sadece dede, anne, baba, ismim, gol, nen( arabalara) , mama , gel gibi en fazla 7-8 kelimesi var.
Kıyaslamak doğru değil tabi her çocuğun gelişimi farklı ama normal mi bu dönemde bu kadar emin olamıyorum annelik hep endişeymiş gerçkten