Alalı 2 ay olan, oldukça memnun olduğum elim ayağım süpürgem bianda bişey oldu çalıştırıyorum çalışıyor evet başlığıda dönüyor ama kapatınca 1 dakika yine fan sesi gibi çalışıp sonra kapanıyor. Şarja takıncada yine aynı sesi çıkarıyor gerçekten bunalıma girdim.