kkbrylmazz benim görümcem İstanbul’da bir doktorda çizdirmiş görüşmüyoruz görüşseydik doktorun ismini sorardım ama galiba dünyagözde diye duymuştum o zamanalr doktorun ismini bilmiyorum , birde burada Gökhan diye bir doktor var Denizli’de benim kızımın rop muayenesini yapıyordu o doktor bize de yıllık kontrol önerdi eğer herhangi bir sorun olursa çizdirme yaparız gözlük kullanıma ihtiyaç kalmaz demişti bir araştırın isterseniz. Göz akademideydi.