eayaslan evdeyken uyku saatleri bellidir. Rutin konusunda çok kasmıyorum ben. Pijamalar giyilir, alt değiltirilir, mama yapılır ve oyuncaklara iyi geceler denilir. Rutini bu ama dışarı çıkacağımız gün genelde dışardaykrn uyumuyor zaten. Dönüş yolunda arabadayım oto koltuğunda uyuduğu içinde rutine gerek kalmıyor. Çok yorgunsa da bebek arabasında gezerken uyuyor 🤷🏻♀️