Kızlar bebeğim 2 ay 17 günlük. Geceleri asla 12 den önce uyutamıyoruz uykusu gelsede kıyameti koparıyor bazen 2 yi 3 ü buluyor uyuması. Uyutuncada hemen uyanıyor. 3 saat sonra yine uyanıyor doyuruyorum sonra tekrar 1 saat yine uyutmaya çalışıyoruz.Sabah 7 de tekrar uyanıyor zaten 2.uykusuna gece uyku denilemez yatmasıyla kalkması bir oluyor. Gündüzleride böyle olunca hep uykusu var huysuzlanıyor. Uyutuyorum yarım saat uyuyor kalkıyor yarım saat sonra yine uyumak istiyor. Böyle sersem sersem oluyor yavrum. Benim halim zaten berbat eşim gelsinde wc ye gideyim bir lokma yiyebileyim diye dua ediyorum. Sütüm az diye mama da veriyorduk mamada asla içmek istemiyor günlerdir. Huni takıcam artık evde meme verince memede uyuyor bir iki emip, memeler hep açık, bir elde biberon hangisini tutsa kar diye geziyorum.tayinciyiz eşimden başka desteğim yok. Akşamları o var şimdi vardiyasıda değişecekmiş 12 saat çalışacak günde ne yaparım ben hiç bilmiyorum. Bebeğimin uykusunu, beslenmesini nasıl düzenlerim. Bu aylarda siz nasıl uyutuyorsunuz,besliyorsunuz. Gündüzleri uyutmamak istesemde durmuyor gerçi ne yapacağım bilmiyorum. Bu aylarda böyle olması normal mi? Ne zaman düzene oturur herşey?