esra124 Ne yaptınız geçti mi Ağrım Ben de yaklaşık bir 5 gün önce bıraktırdım neredeyse aynı döneme denk geliyor sizinle Göğsüm çok ağrıyor eşimle sürekli masaj yapıyoruz yaptıkça süt akıyor O şekilde rahatlıyor Sonrasında da buz ile kompleks yapıyoruz ki kanallarda daralsın diye ama işe yarıyor mu bilmiyorum Ben de çok muzdaribim