Mgf heh iste o 3.gun dönüm noktası. İstikrar cok onemli. Once memeyi agzindan cektim,mizlamaya baslayinca pispisladim, aglama devam edince omzumaalip pispiladim, aglama devam edince koridoru gezmeye basladim aglama devam edince komple uyandirdim actim isiklari oyun oynadik, meyve teklif ettim, kitap okuduk. Yorgunluktan iyice bayilma raddesine gelince kapadim ışıkları koridorda gezerken uyuttum. İlk gun 5 6kez bu şekilde ışık acip tekrar uyuttum. Gunduz parka cikarttim, carsida gezdirdim, uyumasina izin vermedim. Ertesi aksam yine ayni sekilde 3 4 uyanip uyutmali gecti. 3.aksam gece uyanik bisi yemesi oyun oynamasi aliskanlik haline gelmesin diye sadece koridorda pispislaya geze uyuttum bi 3-4 kere uyanmali uyutmali gecti. Ertesi aksamlarda ya omzumda pişledim su icirip yatirdim ya yattigi yerde pişledim yatirdim derken simdilerde kendi uyaniyo suyunu iciyo geri yatiyo. İstikrar ve saglam sinir, gunduz yardimci olabilcek es dost akraba olursa kolayca atlatirsiniz