nbanba Böyle yapanlar var mı? Meme reddi yaşayanlar oldu mu acaba ? Sütüm çok hızlı akıyor gece memede uykuya asla geçmiyor. Ve çok şık uyanıyor,bu ay kilo almamış hiç mecbur mama vermek zorunda kaldım geceleri bir defa
gl96 nbanba benimde sütüm çok hızlı geliyordu hatta tıkanıyordu boğazına kaçıyordu hep sağdım bence siz de sağarak verin mamaya bende karşı değilim geceleri yatarken de mama verin ama gece uyanmalarında yine kendi sütünüzle besleyin sağdığınız sütleri kullanın uykuya da sallamak istemiyorsanız alışmasın diye göğsüne pat pat yaparak hafif ninni açarak geçmesini sağlayın benim tavsiyem bu yönde
Dilanylmaz55 nbanba mama vermek yerine geceleri sütünüzü sağıp verebilirsiniz mama düşmanı değilim arada bende veriyorum ama çoğunluk gündüz emzirip gece de sagip veriyorum
msb21 Kaç ayliksiniz ..Hafif sallayarak devam edebilir belki uykusuna.. benimde hızlı gelince bebek cok rahatsz oluyor gun içinde.. ama gece yavaş emdiği için o sorun çözülüyor.. mamaya karşı değilim ama sütünüz varken hele böyle bolken sagip sütünüzü vereblrsnz mama yerine .. Mamanın sadece doktor önerisi ile süt yetersiz geldiğinde kullanılması taraftariyim
asellinaninannesiii nbanba evet , bazen sütümü sagiyorum veriyorum , streslenip ya da o gün yorgunsam sütüm azalıyor o zaman mama veriyorum. Başta enjektorle veriyordum sonra biberon geçtim meme reddi yaşamadım şükür
nbanba gl96 zaten sadece ilk gece uykusuna geçerken mama veriyorum. Geceleri kalktığımda emziriyorum mama yapmak ısıtmak vs çok uğraştırıcı zaten her türlü uyanıyor 🤣