Aynur_guleryuz_89 Dogdugundan beri saci seyrek ve azdı.kazıtın dediler artar.1 yaşından sonra kazıdık.amma yinede cok seyrek sacları ve nerdeyse yavaş uzuyor.sizce bununla ilgli doktora gitmelimiyim? Acaba vitamin eksikligi falan varmıdır diye sacı uzamiyor?
BenMathilda Aynur_guleryuz_89 Genetik bir durum olabilir. Bir de şampuan değiştirebilirsiniz, dalin bu konuda çok başarısız eğer kullanıyorsanız. Saçları daha hızlı uzatıp gürleştiren bebe şampuanları var