Hanımlar iyi akşamlar
İkizlerim var benim kızım sakin uysal bir bebek Oğlumda tam tersi hareketli asla durmayan sürekli kucak isteyen oyun oynarken bile ağlamaklı oyuncaklardan memnun değil önceden şarkılar söylerdim sakinleşirdi şimdi oda işe yaramıyor yani aklınıza ne geliyorsa herşeyde ağlıyoor doktora soruyorum ilgi istiyordur diyor hafif sol gözünde kayma var acaba gözüyle ilgili olup sinirlenip ağlıyormudur ? doktora götürmem gerekiyorsa hangi doktor götürmeliyim sizce çocuk doktoru muayene ediyor bir şey yok diyor ne yapmalıyım oğlumla ilgilenmekten kızıma vakit ayıramıyorum bu beni çook üzüyor varsa aklınızda birşeyler banada akıl verin lütfen