maidesina sanırım genelde 9. Ayda açmaya başlıyolar, belirtilerimiz geçmişti. Sadece mukuslu kaka devam etti onda da kan olmadığı sürexe sorun yok demişti doktorumuz, kan hiç olmadı zaten. 9. Ayda geçmemiş olsaydı 12. Ayı bekleyecektik. 9dan sonra 3 ayda bir deneniyormuş