Ayy foruma girmeye vakit bulamıyorum görmemişim hiçbirini, ilk 3 gün aşamalı bıraktırdım, yatarken yine meme veriyordum ama uyumasına izin vermiyordum mayışınca çekiyordum ağlıyordu. Öperek koklayarak bazen güldürerek susuyordu ( uyku öncesi hep oyun oynar , güldürür öyle uyuturdum ) biberonu verip sürekli yanında olduğumu, güvende olduğunu ddile getirdim sesimle uyuyo kalıyordu. 1-2 saati aşıyordu bazen memesiz uyumaya direniyordu 3 gün sonunda yatmadan yarım saat önce emzirip sonra yatağına geçiyorduk rutinlerimizi tekrarlayıp biberonu veriyordum, mayışınca yanından kalkıp sessizce uyumasını bekledim hep. Ağladığı direndiği zamanlarda oldu öptüm kokladım kucağıma aldım ama meme asla vermedim. Uykuya dalma süresi gün geçtikçe kısaldı. Max 30 dk sürüyor şuan ki biz bile bazen uykuya kolay geçemiyoruz. Uyku öncesi tulum,diş fırçalama, kitap okuma, çorap sonra uykuya geçiş yapıyoruz her akşam. Bazen biberonu bile almıyor alıştı. Sadece beni görmek istiyor uyuyana kadar, bu bile destek ama hiçbir zararı olmadığı için bu şekilde devam ediyorum. Ağlamasına dayanmak çok zor oluyor geceleri uyandığında uykuya döndürmek zor oldu ama asla pes etmedim. Yanında olduğumu hep hissettirdim. Şuan 1 kere uyanıyor, pışpışla geri uyutuyorum. Gündüzleri kesmemiştim her meme emmeyi bıraktığında memelere bay bay uyuyacaklarmış memeler diye el salladık, oğlum istediği zaman vermedim memeyi kafasını dağıtıp memeler uyanmış diye çağırdım öyle emzirdim. Zor oldu ama çok uzun sürmedi çok şükür