Bebegim 7 bucuk aylik topuk kanı alındıktan sonra aranmadı. Daha sonra farklı nedenlerden dolayı metabolizma testi yaptırdık orda fenilanin sınırda çıktı. 120 daha sonra hacettepeye kan gönderdik yine aynı değer. Sonra bi kaç kez daha aynısı oldu. 2.09 civarı çıkıyor. Bu süreçte bebeğim 4 aylik felandi dedim doktora kesin sonuç neyse onu yapalım. Genetik test dedi. Yaptırdık 3 ay da sonuç çıktı. Kardeşim sonuç almaya gitti ona demişki anne baba da kan versin onlarda çıkarsa bile cocuga diyet veya ilaç başlamayacam. Sanırım çok düşük yine çıkmış. Dha önce böyle bi durumla karşılaşan oldu mu. Var mi yok mu içim daralıyor düşündükçe. Doktor bu değerle hastalık var diyemem demiş. Takip edelim demiş . Bi taraftan da olsa topuk kanında çıkardı diyorum dua edin bebeğime güzel anneler