Merhaba deneyimli anneler oğlum 23 aylık 1 haftadır WC eğitimindeyiz çişi 2 günde kavradı ve söylemeye başladı gece hiç yapmıyor hep kuru ama kakasını WC yapmak istemiyor nasıl ikna edicem kaka tutuyor kendi kendini kabız yapıyor zeytinyağ dupholac şurup vs böyle şeylerle kaka sertleşmemesi için uğraşıyorum bu durumda olup şu yöntemi uyguladım diyen var mı kaka gelince çişi de tutuyor