meel49 Bu mağazadan alışveriş yapıp mennun kalan var mi acaba pantolon beğendim, alıp almamak arasında kararsız kaldım.
neanladinyurdagull meel49 birkaç sene önce bende alışveriş yaptım fiyatları uygun normale göre oyuzden çok kalite beklemeyin bide bayağı gec karşılanmıştı ama onun dışında resimle aynı gelmişti