Arzu_455 aşkım ben 3 öğün veriyorum kahvaltı veriyorum yumurtayı pişiriyorum ama kaskati yapmiyorum biraz yumuşak kıvamda işte peynir veriyorum tahin pekmez koyuyorum ekmeğe minik lokmalarla. Öğlen mama içiyorlar ara öğünde muz kefir karisimi yapıyorum veya işte meyveli yoğurt tarzı şeyler akşamda çorba ya da mesela kıymalı patates, türlü gibi şeyleri eziyorum yanına yoğurt koyuyorum muhakkak, çok ogururler yutamazlarsa yoğurt veriyorum hemen. Minik makarna aldım eriştenin daha kısa ve kare olani onu biraz sulu pişirip soslu yediriyorum az az. Yatarken de mama iciyorlar