Kelebekk2b 46 günlük bebeğim enfeksiyon kapmış ve ne olduğunu bilmiyorlar menenjitten şüphelendiler ama ateşi felan yok kendi halide çok iyi içim çok sıkıntılı nefes alamıyorum sanki destek istiyorum arkadaşlar 😔😔
suheyla92 Kelebekk2b allah yardimciniz olsun insallah hemen iyilesir siz icinizi ferah tutun ki sutunuze zeval gelmesin ona en iyi ilac sizin sutunuz
Gzdnr17 Kelebekk2b rabbim şifa versin 🙏🏾 menenjit ateş tırnaklarda morarma vs yapıyor Allahın izniyle değildir 🙏🏾
minikveannesii Kelebekk2b rabbim sen orada yatan masum yavrucaga acil sifalar güç kuvvet annesine ferahlık sabır ver aminnnnn🙏🙏
defnedeniz2124 Kelebekk2b canım nasıl belirtileriniz oldu da enfeksiyon bakıldı kızım 2 gün eti kopmuşcasına ağladı ateşi vs yok dr alerji ya da gaz sıkıntısı olabilir dedi ateş olmadığı için enfeksiyon bakmadı
Ardenaden Uzlmeyin stresiniz aranizdaki gorunmeyen bagla bebeginize gecer.hala anne bebek arasnda gumus kordon var gorunmeyen hisseder.Siz yuksek morallinolun guclu olun ki evladinizda olsn
Kelebekk2b defnedeniz2124 bizdede ateş yoktu ama hala yok o halde yüksek çıktı tedbiri elden bırakmayın
Aselim0 Kelebekk2b rabbim şifa versin inşallah çok geçmiş olsun bir an önce düzelir ve evinize dönersiniz inşallah
defnedeniz2124 Kelebekk2b bugün kaka tahlili alındı ama bağırsak problemi gibi görünüyor dendi çocuk gastroentrolog gördü yüksek ihtimalle reflü dendi damla verdi bebek için banada öncelikle süt ürünleri olan herşey yasaklandı hafta hem kaka sonucu hemde diyet ve damlalarla durumumuz değerlendirilecek