mbabygirlm Testim silik pozitif çıktı ama adetime 13 gün var. Erken döllenme oldugunu düşünüyorum ve şimdi hastanede kan versem sonuç ne olur acaba
neanladinyurdagull mbabygirlm geçen aydan kalmış olabilirsiniz belki ama bu ay için adete 13 gün varken testte silik çizgi görmek gerçekten ilginç geldi
Yaademm mbabygirlm benimde silik çıktı kan verdim negatif malesef başka marka test yapıp bekleyin bence biraz
mbabygirlm neanladinyurdagull canım adet bitince korunmadik ve hemen tutmuş gözüküyor. Son ilişkiden 9 gün geçti. İnternete girip okursanız…
Yaademm mbabygirlm benim kaset test ve daha koyuydu bence biraz daha bekleyin başka marka test deneyin birde
mbabygirlm Betulazraaa bugün kan veremedim ama yarın vericem. inşALLAH hayırlısı olur. Ve benden başka kimse o ikinci silik çizgiyi görmüyor. Sinirim bozuldu ya