Ozgebegum Kızım 18 aylık 2 gündür öğle uykusu uyumuyor. Bunun için çok erken değil mi ? Normalde hiç bir gün üst üste uyumamazlık yapmamıştı. Böyle bir durum yaşayanlar var mı acaba
handemiyy Ozgebegum Evet çok erken mutlaka uyumalı geç te olsa 2 de falan sürekli tekrar deneyin uykusuzluktan akşama kadar ağlar