brnglsmm Kızlar çalışmadan sigorta yatıran var mı? Ne kadar yatırılıyor aylık bu sistem nasıl bilgisi olan var mı?
limonzeytinmom brnglsmm benım 10 senelik var. Devam ettirip dısardan yatırmak sitedişm ama cok yuksek suan ya 6 7 bin vardır diyorlar 🥴
Mlk026 brnglsmm 7 bin ödüyor bir arkadaşım ama devlet yakın zamanda kampanya yapmış ilk 6 ay 3.5 tl ödeyeceklermiş. Bence bunu araştır
midekoruyucu brnglsmm ben ödüyorum canım aylık 6400₺. Devlet desteği gelecek ⅓ devlet karşılayacak deniliyor. Torba yasaymış bilmem ne.. bekliyorum ben de destek gelmesini
delirmeceler brnglsmm 7 yıl boşluğum var eyt vurduğu halde pandemi ikizler derken günlerim boş kaldı geçen sene sorduğumda 3666 tlydi şuan 6700 civarlarındaymış
brnglsmm limonzeytinmom benim çok az sigortam ama yatırmak istiyorum şu an çalışma gibi bi şansım yok çünkü
limonzeytinmom brnglsmm benımde önümüzdeki 7 sene boyunca yok gibi 😄 hayırlısı. 5 bin TL kadar olsa keşke bend e devam ettiririm
brnglsmm Mlk026 midekoruyucu bende hemen araştırayım eğer öyle devlet desteği çıkarsa benim içinde büyük avantaj
brnglsmm midekoruyucu nasıl başlatıyorsunuz işleyiş nasıl oluyor vaktiniz varsa özet geçebilir misiniz
midekoruyucu brnglsmm edevletten yaptım ben çok basit aslında. Aylık ödemeleri de mobil bankadan yapıyorum. Çok basit aslında google yazarsanız çıkıyor
Meriskus midekoruyucu nasıl yani e devletten ev hanımları parayo yatırırsa sigortalı olabilir mi Aydınlatırsanız sevinirim canım
midekoruyucu Meriskus isteğe bağlı sigortalı olabilirsiniz. Bağkur yani. Devletin bir takım çalışmaları var bakalım eğer onaylanırsa ev hanımlarının aylık ödemesinin ⅓ ünü devlet ödeyecek. İnşallah olursa dört gözle bekliyoruz 🤓