Bebeğim 9 aylık sürekli bir mız mız hiç bir şey ilgisini çekmiyor oyuncak veriyorum türlü türlü hemen atıyor sürekli emekleyerek tepeme çıkıyor kucağıma alıyorum bu seferde sağa sola gitmeye çalışıyor 😓 çok yoruldum artık bir dakika kendi durmuyor. Sizinde bebişleriniz böyle mi? Ve bu geçicimi ne zmn kendi kendine oynuycak bu çocuk 🤦🏻♀️