motherthea 4.5 ay oldu doğum yapalı adet olmadan önce olurdu şimdi bitti 2 gün oluyor hala devam ediyor ara ara yüzüm gözüm her yerim yanıyor bi ateş basıyor sonra normale dönüyorum üşüyorum başına gelen var mı 🥲