delirmeceler Uykusuzhergeceeee antalyada hemen hemen herkesin balkonunda perde vardır benim gözler alışık ayrıca fakirde olunabilir buda kimseyi ilgilendirmez herkeste cam balkon yaptırmak zorunda değil
Uykusuzhergeceeee delirmeceler evet bence normal ama kuzenim burası lüks site baksana her yer cam balkon ne öyle fakir gibi deyince garipsedim.
Yorgunbebek Uykusuzhergeceeee yani yapılabilir özellikle yazın balkonda oturmayı seven insanlar var ve dışarıdan görünmek istemeyebilir
delirmeceler Uykusuzhergeceeee keyif bu herkes kapalı balkon sevmek zorunda değilki canınız nasıl istiyorsa öle yapın o bunu demişler bitmez bu hayatta
Ogulluana Uykusuzhergeceeee bir şey olmaz herkes cam balkon yaptırmak zorunda değil ki ben sevmiyorum mesela cam balkon balkonun balkon olma özelliği gidiyor bana göre. Balkon perdesi yaptır çok ta güzel olur