Merhaba arkadaşlar bugün oğlumun 1yaş kan sayımı vardı oğlumun D vitamini yüksek çıktı D vitaminini şimdi keselim kışın devam edelim genel olarak sorun yok dedi fakat doktor B12’side yüksek çıktı ek takviye vitamin veriyormusun dedi hayır dedim öyle et yiyen bir çocuk değil çocuk metabolizma bölümüne götürüp gösterin B12 değeri yüksek çıkınca yönlendirmemiz gerekiyor denildi B12 211-911 arası olması gerekirken 1322 çıktı değeri bende 8 Mayıs’a randevu aldım bilgisi olan varmı birşey olurmu yada ne gibi bir sıkıntı sorun yaşarmı prematüre bebek oğlum kilosu 7500kg boyu 73cm hala yaşıtlarına yetişemedi çok şükür görünürde sıkıntısı yok çok hiperaktif hal ve hareketleri normal baba,dede,abla,tede (teyze) gibi kelimeleri söylüyor ama yinede endişelendim işte cevap verirseniz sevinirim hanımlar 🙏