2bebisannesi_ Bebegim 3 Ay 26 gunluk 4 aylik olacak yani kızlar isitme testini hala geçmedi abr testine girecek mayis 16 da sesli gülmeye baslamadi tedirgin oluyorum bebeğiniz kaç aylıkken sesli gülmeye başladı 😢
Elaninannesiiii 2bebisannesi_ 3 ay 24 günlük şuan sesli gülüyor canım. Geçen hafta işitme testi yaptırdık bizde geçti çok şükür. Umarım senin bebişin de geçer🤲🫶
ozgec 2bebisannesi_ bi bana güler cok şımartırsam 4 ayllıkken başladı suan 5 aylık uzulme ınsallah her bebek farklıdır
maygirl 2bebisannesi_ 3.5 4 aylikken sesli gülüyordu.canını skma kcini ferah tut testler temiz guzel cikar insallah
hnnl 2bebisannesi_ üzülme canım Allah büyük bir bakmışsın annesi hepsi geçmiş Rabbim şifasını versin dua edeceğim ona
Prenses_isabella 4 veya 5 aylıkken sesli gülmeye başlarlar. Benim bebeğim birqz erken kahkaha attı ama ablamınki 5 aylıkken sesli güldü.
2bebisannesi_ Elaninannesiiii bizden ileri tetkik test istenildi kaç kez girdi isitme testine gecmedi bunu istediler bakalim inşallah gecer
filizmom Benim oğlum 12 günlük, yarın 3. Kez işitme testine girecek. 3-4 ay olup işitme testine girecek olanlar mı geç yaptırdı biz mi erken yaptırıyoruz? Kulağında su var hala diye geçemedi ilk 2 testte
ikrakuss filizmom benim bebeğim de doğumdan sonraki gün kulağında su olduğu için işitme testini geçmemişti bir hafta sonra tekrardan yapıldı onu geçti ve bir daha test için cagirmadilar canım umarım seninde bir an önce geçer 💜
2bebisannesi_ filizmom canim doğduğundan beri kaç kez girdi isitme testine gecmedi abr testi istediler artık ileri tetkik bir test
tosununannesiii filizmom bende şaşırdım doğrusu ben de oğluma bugün yaptirdim 7 günlük çok şükür geçtik ama doğar dogmaz da istediler o zamanda kulakları kirli anne sütü geldiğinde temizlenir dediler yedimizi tamamlayinca gittik olumlu çok şükür. 3 4 ay deyince şaşırıyorum
minikmucizemaak filizmom Bizim doğduğu gün kulakta sıvı olduğu için geçememişti 5 günlükken girip geçmişti canım erken yapılıyor zaten
filizmom 2bebisannesi_ he anladım canım. Biz de 3. Testimize giricez bakalım inşallah sizinki de bizimki de geçer 🙏
2bebisannesi_ filizmom inşallah ya genetik test de istemislerdi benim kızımdan gözleri felan çekik diye o temiz cikti çok şükür 🌸
ozgec ozgec 2bebisannesi_ keşfeder yakında sesını annesı uzulme yavas yavas anca bı bakmıssın susmayacak bızımkı evde bas bas bagırıyo sesını ogrenmıs sanırım garıp sesler cıkarıyoa ama 5 aylık