3yil önce almanyadan gelin geldim istanbula ilk yil home office cagri merkezinde calistim sonra hamile kalinca biraktim suan 1,5yasinda cocugum var ama homeoffice yine calismak isterim de cagri merkezi zor olur. Siz ne isler yapiyosunuz? Cocukla mümkün mü?