dogdugundan beeri agliyor diyebilirim iki ay kolik krizlerimiz vardı Allaha şükür kalmadı fakat şu anda da her ne oyuncakla oynatırsam oynatayım ağzına götürmeye çalışıyor evet gayet normal bir şey fakat götürdüğü halde bile ağlıyor sürekli bir ıhı ıhı ıhhh modu açık gaz bitti şimdi de diş mi acaba diyorum ama galiba benim oğlumun karakteri böyle yani türlü oyuncaklar aldım ben de oynatıyorum ama elimden almaya çalışıyor alamazsa ağlıyor komik olan alabilse de ağlıyor
kucakta da pek durduğu söylenemez kısaca çok memnuniyetsiz Allah’tan günde üç uyku yapıyoruz da biraz dinleniyoruz akşamda 8-9 arası uykuya geçiyor bir de yeni bir huy çıkarmış kendini sıkıyor ve ııığğh diye sesler çıkarıyor kısaca çok sinirli bir bebek ne yapacağım tavsiyeleriniz var mı benim gibi olan var mı