Syhn26 7700 gram şuan, 3800 doğmuştu. Doğum kilosu da önemli ona göre de yorumlarlar. Bize doktor artık minimum 500 gram almasını bekliyoruz dedi önceki aylarda 1 kilo bekliyorlardı , o yüzden normal bence de. Ben günde 1-2 kez mama veriyorum doğduğundan beri ama doktor yönlendirmeden mamaya başlamayın derim. Hazırlaması, sonraki gazı, sindirimi anne sütüne göre daha ağır. Gerekirse tabi kullanırsınız yapacak bişey yok ama bir danışın derim hemşirelere ya da doktora.