efnanesma mesela gazından dolayı hep aynı saatte ağlamaya başlıyordu sonra yorulup uykuya geçiyordu ama hacamat yaptırdım geceleri hiç kalkmadan uyuyor gaz sancıları eskisi gibi kalmadı zaten dediğim gibi çok kan çıkmıyor bir kaç damla çok çizik de atılmıyor