altintopp Merhaba annelerim, bu çok yakınımın gebelik testi. Çizgi silik gibi emin olamadık. Sizce pozitif mi? 
arasardaannesi altintopp bncede pozıtıf erkn yapınca bnmde 4+4 de öğrenmıstm gebelıgımı ebe nasıl öğrendın bu kadar erkn demıstı😊
thebacim Pozitif kendimde aynı böyle görmüştüm testten, kandan baktım çok erken fark etmiştim bebeğimi