MinikPandam_ erdemirr ilk aylarda oluyor evet ama sonra geçiyor bir kaç ay sonra herhalde tam hatırlamıyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala erdemirr Evet ilk zamanlarda şaşı bakıyorlar Birde aynaya baktırma şaşı olur diye bir batıl inanç var
hndathn Evet yenidoğan sasiligi denen birşey var. Bebeklerin göz kasları doğumdan sonraki süreçte gelişimini tamamlar ilk ay normal kabul edilir çok sık olmuyorsa tabi
Syhn26 Bzimde 4 aylik var baya bugün hemsirede fark etti göz doktoruna götür muayene etsinler dedi randevude düşmüyo inşallah geçer zamanla