zeytinlipogaca Merhaba bebeğim 4 ay 20 günlük biraz önce banyo yaptırdım, banyodan önce aşı yeri kabukluydu tuhafıma gitti banyodan sonra da baktım kabuğu düşmüş ve böyle içi sulu gibi. Normal mi bu durum?
Hamburgerr zeytinlipogaca evet normal aşının tuttuğunu gösterir sakın ellemeyin kendi kendine iltihap olucak patlayacak yara olup kabuk tutacak sonra da izi kalıcak
0000Bahar zeytinlipogaca normal canım iz kalacak orda annelerimizin kollarında bile oluyor iz öyle bişi ama takip edin apse falan yapmasın
Deletedmom_108 zeytinlipogaca Evet normal sağlık ocağı bu süreci anlatmıştı bana böyle oluyormuş zaten.
Roro1 zeytinlipogaca Benim bebegiminde 4. Ayda böyle oldu hatta içi iltihaplı epey kötüydü doktorumuza gösterdik 2. Ay aşısının tuttuğunu gösteriyor dedi. Ovalamayın, sıkmayın. İltihap kendiliğinden dışarı atarsa haberim olsun dedi. 2 ay geçti üstünden bazen kurur bazen iltihaplanır hala durum aynı eskiye nazaran daha küçüldü o kadar